Lékař na telefonu – nonstop linka pro zdraví
Potřebujete rychle zkonzultovat váš momentální zdravotní stav, vysvětlit výsledky laboratoře nebo objasnit nějaký odborný lékařský termín? Není nic snazšího než vytočit nonstop linku pro vaše zdraví na čísle 283 002 772 a zeptat se.
Konzultace poskytuje kvalifikovaný lékař na telefonu
Největší zaměstnanecká Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra (ZP 211) totiž přišla s novou službou Lékař na telefonu. K dispozici je pouze pojištěncům zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra, a to 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Konzultace jim poskytují kvalifikovaní lékaři.
„Je řada věcí, které bychom se svým lékařem rádi prodiskutovali či konzultovali, ale on v ordinaci většinou nemá tolik času. Pro tyto situace jsme se rozhodli nabídnout našim klientům rychlou a účinnou pomoc v podobě nové nonstop služby – Lékař na telefonu,“ říká generální ředitel ZP 211 David Kostka. Upozorňuje však, že služba je konzultační a v žádném případě nenahrazuje rychlou záchrannou pomoc. Máte-li akutní zdravotní potíže, např. krvácení či prudké bolesti, volejte přímo linku 155 nebo 112.
Za první tři měsíce přes 700 dotazů
A jak prokážete, že jste klientem ZP 211? Stačí lékaři na telefonu nadiktovat posledních deset čísel z čísla průkazu pojištěnce. Pokud máte v mobilu staženou aplikaci ZP211, máte v ní svoji průkazku pojištěnce naskenovanou, takže nemusíte kartičku pojištěnce nikde zdlouhavě hledat. „Nová služba se setkala s velkým zájmem pojištěnců. Za první tři měsíce na linku zavolalo přes 700 klientů pojišťovny. Nejčastěji s lékařem konzultovali svůj zdravotní stav či si nechali vysvětlit některé medicínské pojmy,“ dodala tisková mluvčí ZP 211 Hana Kadečková.
Diskuse k článku